Zapraszamy na niezapomnianą przygodę podczas III Gajowego Dogtrekkingu!
Kiedy: 12.05.2024, startujemy o godzinie 11:00, więc przygotuj się na pełen dzień przygód!
Gdzie: Spotykamy się w urokliwym Schronisku dla Zwierząt w Gaju. Będzie to doskonała okazja, abyście mogli poznać inne czworonogi i okazać im trochę miłości. Jeśli jeszcze nie masz swojego towarzysza, możesz zabrać psa ze schroniska!
Trasa: Czeka na was 15 kilometrów pełnych przygód i wyzwań! Bądźcie gotowi na malownicze szlaki i piękne widoki.
Po zawodach: Nie może zabraknąć ogniska! Zapraszamy was na wspólne grillowanie i relaks po wyczerpującym trekkingu.
Zasady dotyczące psów:
– Psy mogą startować w szelkach lub zwykłych obrożach, jednak prosimy o unikanie obroży półzaciskowych, łańcuszków czy kolczatek.
– Prowadź psa na smyczy lub smyczy z amortyzatorem, nie na smyczy automatycznej.
– Uczestnicy ponoszą pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez swoje psy.
– W zawodach mogą uczestniczyć psy w wieku od 12 miesięcy do 10 lat. Psy powyżej 10 roku życia mogą startować tylko pod opieką Opiekuna, który bierze pełną odpowiedzialność za ich udział. Psy poniżej roku życia mogą uczestniczyć jedynie pod opieką Opiekuna – prosimy o odpowiedzialne podejście i troskę o zdrowie młodszych pupili.
– Suki w rui lub ciąży oraz suki do 6 tygodnia po porodzie nie powinny brać udziału w wydarzeniu.
Zapisy: Nie zwlekajcie! Ostatni termin to 20.04.2024. Miejsca są ograniczone, więc im szybciej się zapiszecie, tym lepiej! Zapisy tylko drogą mailową na adres: gajowydogtrekking@gmail.com. Nie zapomnijcie podać swoich danych kontaktowych!
Opłata: Koszt uczestnictwa to 75zł za osobę. Za tę cenę dostaniecie niezapomniane wspomnienia i wspaniałe przeżycia!
Nagrody: Dla wszystkich uczestników przygotowaliśmy specjalne dyplomy uczestnictwa. A dla tych, którzy osiągną najlepsze wyniki, czekają fantastyczne nagrody! Nawet jeśli nie zdobędziecie pierwszych miejsc, każdy uczestnik otrzyma upominki, które z pewnością umilą wam dzień!
Informacje dodatkowe: Pamiętajcie o zabraniu ze sobą książeczek zdrowia waszych pupili. Uczestnictwo w wydarzeniu wymaga wcześniejszej rejestracji drogą mailową. W trakcie zawodów korzystajcie z map otrzymanych od Organizatorów, zabrania się używania urządzeń GPS.
Prosimy o: Zachowanie kultury, czystości i o poszanowanie środowiska. Zawodnik, który zrezygnuje z zawodów, ma obowiązek niezwłocznie poinformować o tym Organizatorów. Uczestnicy są zobowiązani do przestrzegania zasad fair-play..
**Regulamin „Trzeciego Gajowego Dogtrekkingu”**
1. Cel Imprezy: Impreza „Trzeci Gajowy Dogtrekking” ma na celu promowanie aktywnego wypoczynku z udziałem psów, propagowanie odpowiedzialnych praktyk opieki nad zwierzętami oraz podkreślenie walorów turystyczno-krajobrazowych.
2. Wsparcie Fundacji: Impreza organizowana jest w celu wsparcia Fundacji Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt w Gaju. Część opłat startowych zostanie przekazana na rzecz wspomnianej Fundacji.
3. Uczestnictwo: Uczestnictwo w imprezie przysługuje osobom dorosłym. Osoby niepełnoletnie mogą wziąć udział wyłącznie w towarzystwie prawnego opiekuna lub osoby pełnoletniej z upoważnienia opiekuna prawnego.
4. Lokalizacja i Data: Impreza odbędzie się w gminie Śrem, a biuro zawodów zlokalizowane będzie w Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt w Gaju. Termin imprezy ustalono na dzień 12 maja.
5. Przestrzeganie Instrukcji: W czasie trwania imprezy wszyscy uczestnicy zobowiązani są do ścisłego przestrzegania poleceń organizatorów oraz wyznaczonych osób porządkowych.
6. Przestrzeganie Przepisów: Uczestnicy zobowiązani są do przestrzegania obowiązujących przepisów prawa oraz regulaminów, ze szczególnym uwzględnieniem przepisów dotyczących terenów leśnych, prawa o ruchu drogowym oraz regulaminu Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Gaju oraz ustawy o ochronie zwierząt.
7. Prowadzenie Psów: W trakcie pobytu na terenach leśnych wszystkie psy muszą pozostawać na uwięzi.
8. Zakaz Kagańców: W trakcie trwania imprezy „Trzeci Gajowy Dogtrekking” zabrania się stosowania kagańców.
9. Dystans Zawodów: Zawody będą rozgrywane na dystansie 15 km.
10. Kategorie Zawodów: Zawody będą rozgrywane w dwóch kategoriach: indywidualnej oraz grupowej.
11. Limit Psów na Zawodnika: Jedna osoba może przewodzić maksymalnie dwóm psom podczas pokonywania trasy.
12. Wyjątki od Limitu: Organizator może wyrazić zgodę na start z większą ilością psów, jeśli osoby zgłaszające wykażą odpowiednie doświadczenie oraz zapewnią kontrolę nad stadem.
13. Warunki Uczestnictwa Psów: Psy zgłoszone do startu muszą posiadać aktualną książeczkę szczepień oraz być zdrowe w stopniu pozwalającym na pokonanie ustalonego dystansu.
14. Uczestnictwo Psów: Do zawodów dopuszczone są psy wszystkich ras oraz mieszańce, które ukończyły pierwszy rok życia.
15. Wyłączenia: Zabrania się startowania z sukami w rui oraz psami niedostosowanymi do warunków zawodów.
16. Zabronione Zachowania: W trakcie marszu zabrania się działań powodujących stres lub ból u psów.
17. Dopuszczenie Startu w Szelkach: W celu zapewnienia bezpieczeństwa i komfortu psów oraz poprawy kontroli nad nimi, uczestnicy mogą doprowadzać swoje psy wyłącznie w szelkach. Szelki stanowią bardziej ergonomiczne i bezpieczne rozwiązanie niż tradycyjne obroże, umożliwiając lepszą kontrolę nad ruchami psa podczas marszu. Ta zasada ma na celu zapewnić dobrostan zwierząt i minimalizację ryzyka potencjalnych urazów lub dyskomfortu.
18. Wyposażenie Uczestników: Uczestnicy muszą posiadać zapas wody dla siebie i swoich psów oraz pakiet pierwszej pomocy.
19. Odpowiedzialność Uczestników: Uczestnictwo w imprezie odbywa się na własne ryzyko. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody osobowe, rzeczowe czy majątkowe uczestników.
20. Sprzątanie po Psach: W trakcie trwania imprezy uczestnicy są zobowiązani do utrzymania czystości po swoich psach.
21. Rozstrzyganie Sporów: Wszelkie spory rozstrzyga osoba wyznaczona do kierowania zawodami.
22. Postanowienia Końcowe: Jakiekolwiek naruszenie niniejszego regulaminu będzie karane wykluczeniem z zawodów.
23. Zgłoszenia i Opłaty: Zgłoszenia do imprezy należy przesyłać drogą mailową na adres „gajowydogtrekking@gmail.com”. Opłata startowa wynosi 75 zł i musi być uiszczona na wskazane konto w terminie do 20 kwietnia.
Informujemy, że wzięcie udziału w wydarzeniu jednocześnie nie wpisuje Państwa na listę uczestników. Zapisy prowadzimy tylko i wyłącznie drogą mailowa.
